سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موجودات فضایی- مقاله درمورد موجودات از حیات فرا انسانی

سلام به وبلاگ من خوش امدید هزاران سال است که اثاری را انسان ها در زمین پیدا و مشاهده می کنند و نظریه پردازانی در هر دوره انها را برسی می کنند .

ایا چیز هایی که نیاکانمان به ارث برده ایم تماما مال خودمان است ؟ایا موجوداتی از جهان دیگر با هدف خاصی برای پدید اوردن نوع جدیدی از تمدن پا به زمین نهاده اند.

موجودات فضایی

 

در این وبلاگ در مورد موجودات بحث برانگیز فضایی گفتگو خواهیم کرد موجوداتی که شاید فراتر از انچیزی هستند که امروز دانشمندان نجوم و فیزیک به ان فکر کرده اند.

اثار به جا مانده از موجودات فضایی که از سیاره و کره ی دیگر پا به روی کره ی خاکی ما نهاده اند . 

پیدا کردن ردپای انها زیاد هم سخت نیست اگر خوب اثار تاریخی را برسی کنیم انان را همه جا پیدا می کنیم در غار ها در داستان ها افسانه

ایا داستان و افسانه ها می تواند ریشه فرازمینی داشته باشد ؟

پاسخ این پرسش می تواند یک بله بسیار محکم باشد چرا؟ چون این داستان ها  و افسانه ها هر چه قدر هم که عچیب از نظر علم توجیح پذیر هستند تاریخ سومر و یا افسانه های شهر سوخته می تواند نشان از حقیقتی کتمان ناپذیر باشد.

اثار هنرمندان و پیش بینی اینده دیدن موجودات نمی تواند به خودی خود اتفاق افتاده باشد شاید همه ی این ها نشانه برای این باشد که به ایندگان که من و شما هستیم پیام بودن و هشدار بوده باشد.

آدم فضایی نامی است که برای توصیف موجودات شبیه به انسان و توامند از نظر ذهنی به نام توصیف می کنند.

موجوداتی که بخواهیم انان را توصیف کنیم موجوداتی شبیه به انسان هستند با قدی بلند و صورتی مثلثی شکل که به انها خاکستری هم گفته می شود.

فرا زمینی

 

فرا زمینی این  جمله برای موجودات پدید امده ای گفته می شود که خارج کره خاکی ما متولد شده است . 

یوفوها - اشیاء پرنده یوفو که توسط مردم رصد شده اند

حال انکه پرسش این گونه مطرح می شود که ایا حیات فرازمینی حقیقی است یا نه را باید از علم نجوم و دانشمندان نجوم سوال کرد حقیقتا پرسش بسیار خوبی است.

ناسا سازمان هوافضای امریکا سال ها پیش تلسکوپ کپلر را به فضا  پرتاب کرد و این فضاپیما وظیفه برسی حیات در دیگر سیارات را داشته است.

این فضاپیما موفق شد چندین سیاره مختلف را پیدا کند که بسیار شبیه به زمین بودن .